Toimitus - & Palautusehdot

TOIMITUSEHDOT JA OHJEET

Toimitusehdot lyhyesti:

1. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Palautettavien tuotteiden tulee olla ehdottomasti myyntikuntoisia.

2. Tuotetta, jota löytyy varastosta on toimitusaika 1 - 2 arkipäivää. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä Hot Lips® -seksiverkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse osoitteeseen: info (at) hotlips.fi tai puhelimitse numeroon 09-7732292 (ma-pe 9-14 )

4.Hot Lips® ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Hot Lips® seksikaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Hot Lips® -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

5. Hot Lips Verkkokauppassa myytyjen tuotteiden käyttö on käyttäjän vastuulla. Emme ota vastuuta käytön aiheuttamista vahingoista.

Tarkemmat toimitusehdot:

1. Tilaaminen

1.1 Tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee aina ilmoittaa:
a) kuluttajana nimi, osoite, sähköpostiosoite sekä postiosoite. Suosittelemme myös puhelinnumeroa
b) yritysasiakkaana ilmoittaa yrityksen nimi, yhteyshenkilö, sähköpostiosoite, postiosoite, y- tunnus sekä puhelinnnumero tai puhelinnumerot.

1.2 Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä kulloinkin voimassa oleviin sopimus-, tilaus- ja toimitussehtoihin, jotka koskevat toimituksia.

1.3 Verkkokauppamme asiakasrekisteri on luottamuksellinen, eikä siitä luovuteta tietoja kolmannelle osapuolelle.

1.4 Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu sähköpostilla tai puhelimitse. Asiakas sitoutuu tilauksen tekemisen jälkeen tarkkailemaan sähköpostiaan. Verkkokauppamme yhteystiedot löytyvät verkkokauppamme "Yhteystiedot" -sivulta.

1.5 Tilauksen peruminen tai siihen muutosten tekeminen on tehtävä mahdollisimman nopeasti tilauksen jälkeen. Pidätämme oikeuden veloittaa lunastamattomista paketeista aiheutuneet kulut (25 euroa).

1.6 Sitova kauppasopimus tulee voimaan kun asiakas on jättänyt tilauksen. Järjestelmä vahvistaa tilauksen automaattisesti lähettämällä tilausvahvistuksen asiakkaan sähköpostiin.

1.7 Varaamme oikeuden rajoittaa tuotteiden myyntiä isommissa erissä - esim. huonosta saatavuudesta johtuen.

1.8 Verkkokaupan vastuu tuotteen huonosta saatavuudesta, viranomais- tai maahantuontirajoituksista rajoittuu aina kaupan purkamiseen ja mahdollisesti etukäteen maksettujen rahojen palauttamiseen.

1.9 Kaikki verkkokaupassamme myytävät tuotteet myydään sellaisina kuin ne ovat. Tutustu huolellisesti tuotteen tuoteselosteeseen verkkosivuillamme tai paketin sisältöön myymälässä.

1.10 Selvissä tuote- tai hintavirhetapauksissa myyjä voi vedota erehdykseen, esimerkiksi jos kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo.

1.11 Emme ole vastuussa valmistajien sivuilla olevista tiedoista.

1.12 Kaikkien tilaajien tulee olla 18-vuotta täyttäneitä. Hyväksymällä nämä ehdot asiakas vakuuttaa olevansa 18 vuotta täyttänyt.


2. Hinnat

2.1 Hinnaston hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta ei kuljetusta.

2.2 Tilaukset puhelimitse, postitse, sekä sähköpostitse toimitetaan ja maksetaan postiennakkolla. Netistä tilaukset voi kätevästi maksaa lähes kaikilla markkinoilla olevilla maksutavoilla.

2.3 Kaikki verkossa näkyvät hinnat koskevat vain kotisivujemme kautta ostoskorilla tehtäviä tilauksia.

2.4 Mikäli tuotteen hinta on noussut tilauksen lähettämisen jälkeen, myymme tilatut tuotteet tilaushetken hinnalla. Kuitenkin mikäli tilaukseen tehdään muutoksia, määräytyy tuotteen hinta sen hetkisen hinnan mukaisesti. Mikäli hinta on laskenut, toimitamme automaattisesti uudella halvemmalla hinnalla. Jos tuotteen hinta laskee, asiakkaan ei tarvitse peruuttaa tilausta ja tehdä uutta tilausta.


3. Toimitus

3.1 Toimitamme tuotteet asiakkaalle yleensä 1-2 päivän toimitusajalla. Joillakin tuotteilla voi olla pidempi toimitusaika riippuen saatavuudesta, yleensä noin 2 viikkoa. Tämän päälle tulee tuotteen normaali kuljetusaika, esim. Posti kuljettaa paketit yleensä 1-2 päivässä perille. Ilmoitamme mahdollisista viivästyneistä tilauksista.

3.2 Jos lähetät tavaraa meille päin, esim. tuotepalautuksena, muista säilyttää palautusasiakirjat ja postin kuittikopio/seurantanumero. Emme lunasta postiennakkopaketteja missään olosuhteissa.

3.3 Mikäli tilauksessa on tuotteita, jotka ovat tulossa varastoomme, tilaus lähetetään kun kaikki tuotteet ovat saapuneet.


4. Maksuehdot ja tavat

4.1 Ajankohtainen lista maksutavoista löytyy linkistä Internet-sivustoiltamme.

4.2 Etukäteen tai verkkomaksulla maksettaessa edellytämme tilauksen maksamista ennen toimitusta. Maksamattomat tilaukset peruutetaan.

Meillä voit maksaa näillä maksutavoilla

Verkkopankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Pankki, Säästöpankki / Aktia, Nooa, Handelsbanken, Ålandsbanken, Tapiola ja S-pankki.

Luottokortit: Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard.

Klarna lasku: Saat laskun sähköpostiisi. Sinulla on 14 päivää korotonta maksuaikaa. 

Osamaksu - Klarna tili: Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti.

Voit lyhentää tilin loppusummaa itse valitsemissasi kuukausierissä, kuitenkin vähintään joko 9 € tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi. Voit aina halutessasi maksaa laskun loppusumman myös kerralla pois.

Kaikki Klarnan osamaksulla maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarnan osamaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.

Osamaksuvaihtoehtojen kulut:

Maksuaika Vuosikorko Avausmaksu Laskutusmaksu
3kk 0% 9,90 € 3,95 €
6kk 0% 19 € 3,95 €
12kk 0% 29 € 3,95 e
24kk 9,95% 29 € 3,95 €
36kk 9,95% 29 € 3,95 €
Tili 22% 0 € 3,95 €

Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi, väestörekisteriin ilmoittamasi osoite ja tiedot vuosituloistasi. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi. Ensimmäisen kerran Klarnan osamaksulla maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.

Muista lukea huolellisesti Klarnan osamaksun tiliehdot tästä

 

5. Palautusoikeus ja palauttaminen

Aina ei tuote voi olla sitä mitä etsit. Ei hätää, voit palauttaa sen meille, mutta ole kiltti ja tutustu alla oleviin ohjeisiin, jotta asiasta ei synny suurempaa sirkusta.

5.1 Asiakkaalla on Suomen lain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus ilman erillistä syytä. Palautuslomakkeen ja ohjeet voit tulostaa tästä

5.2 Postimyynnin palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.  Palautusoikeus ei ole voimassa, mikäli:

- Tuotteen myyntipakkaus on rikkoutunut tai revennyt
- Tuotteen myyntipakkaus tai muovipussi puuttuu.
- Tuotteessa oleva sinetti on murrettu.
- Tuotteen ympärillä olevan muovit on rikottu tai poistettu.
 

Rajoitukset kuluttajansuojalain 6. luvun 16 § mukaisesti:
Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin.


Palautettavassa tuotteessa ei missään olosuhteissa saa olla pölyä, ihosolukkoa, likaa, lemmikkien karvoja tai muuta edellisiin rinnastettavaa. Huolehdi siis että pidät tuotteen siinä kunnossa, kun se sinulle saapui. Jos haluat sovittaa alusvaatteita, tee se muun vaatetuksen päälle, esimerkiksi t-paita alla jos sovitat yöpaitaa tai korsettia. 

5.3 Postimyynnin palautusoikeus ei koske alusvaatteita kuten pikkuhousut, sukat, sukkahousut, bodyt ja catsuit asut.
Palautusoikeus ei myöskään koske intiimituotteita, kondomeja eikä filmejä, pelejä tai kalentereita. Mikäli tuote on viallinen se vaihdetaan uuteen. Epävarmoissa tilanteissa soita meille ensin turhien kulujen välttämiseksi.

5.4 Palauttaminen on sinulle maksutonta, kunhan vain toimit palautusilmoituksesi jälkeen sähköpostissa tulleiden ohjeiden mukaisesti. Ohjeet palautuksen tekemiseen saat tehtyäsi ilmoituksen palautuksesta. 

5.5 Osto- tai noutohetkeksi katsotaan se päivä jolloin paketti on lunastettu tai noudettu postista tai vaihtoehtoisesti kuitin päivämäärä. 

5.6 Tuotepalautuksesi käsitellään nopeasti ja ketterästi kun seuraavat asiat ovat kunnossa: 

a) Alkuperäisessä paketissa (hyvin pakattuna) ilman turhia merkintöjä 
b) Mukana kopio kuitista/lähetteestä. 
c) Mukana selvitys palautuksen syystä ja/tai vian laadusta. 
d) Mukana nimesi, osoitteesi, puhelin- numerosi ja tilinumero johon voimme palauttaa rahasi.
e) Viimeistään 14 päivän kuluessa ostohetkestä.
f) Tuotteet lähetetään aina sähköpostissa saatujen ohjeiden mukaisesti

Muista pyytää Postista kuitti palautuksestasi. Tällöin palautuslähetyksesi on mahdollisen katoamistapauksen sattuessa Postin vastuulla. HUOM! Ilman kuittia emme voi ottaa vastuuta mahdollisesta palautuslähetyksen katoamisesta. Emme maksa postikuluja muulla tavoin kuin asiakaspalautuksena sähköpostitse saadulla osoitteella lähetetyistä palautuksista.

HUOM! Palautuksissa pitää olla yllä luetellut dokumentit tai tiedot mukana. Emme käsittele puutteellisia palautuksia ennen, kuin kyseiset tiedot ovat vastaanotettu.

5.8 Aiheettomista tai puutteellisilla tiedoilla tehdyistä palautuksista aiheutuu meille suunnattomasti vaivaa ja asian käsittelyt saattaa kestää, joten ole kiltti ja huolehdi että kaikki tarpeellinen materiaali on mukana. Noutamattomista tilauksista peritään 25 euron käsittelymaksu. 

5.9 Tuotteen palautusoikeus on aina tuotekohtainen eikä mahdollisesti toisen tuotteen toimituksen myöhästyminen oikeuta saamaan toiselle tuotteelle pidempää palautusaikaa.

5.10 Ulkomailta tehtyjen palautusten postikulut joutuu asiakas maksamaan itse.

5.11 Vaihto toiseen tuotteeseen, tapahtuu aina siten että maksamme palauttamastasi tuotteesta rahasi takaisin ja voit tehdä uuden tilauksen vaihtoehtoisesta tuotteesta. Voit siis tilata toisen jo ennen kuin palautuksesi on käsitelty ja rahat palautuvat tillillesi kun palautuksesi käsitellään.

5.12 SMARTPOST PALAUTUKSET

SmartPOST-palautus

Postin SMARTPOST automaatin kautta palauttaminen on helppoa.

Noudata seuraavia vaiheita, jotta vaihto tätä kautta toimii kitkattomasti:

  • Säilytä saamasi SmartPOST-automaattikoodi, jonka Posti lähettää suoraan puhelimeesi. Koodi on siis tämä samainen numerosarja, jolla alunperin noudat tilauksesi ja avaat SmartPOST-lokeron. On erittäin tärkeää, että säilytät numeron, sillä vain sen avulla saat palautuksesi tehtyä ehlposti ja nopeasti.
  • Käytä mieluusti samaa pakettia, jossa tilaus sinulle toimitettiin.
  • Pakkaa vaihto/palautus huolellisesti. Alkuperäinen pakettikortti on hyvä jättää näkyviin.
  • Voit palauttaa paketin minkä tahansa toiminnassa olevan Itellan SmartPOST-automaatin kautta.
  • Valitse automaatista ”Palauta paketti”.
  • Näppäile alkuperäinen lokerokoodisi
  • Säilytä kuitti

     

6. Vialliset tuotteet

6.0 Vialliset tuotteen vaihdetaan aina toimivaan tuotteeseen.

6.1 Pikaisen käsittelyn varmistamiseksi pyydämme sinulta nämä asiat:

a) Alkuperäisessä paketissa (hyvin pakattuna).
b) Mukana kopio kuitista/lähetteestä.
c) Mukana selvitys vian laadusta.
d) Mukana nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi.

6.2 Emme vastaa turhista palautuksista. Epävarma? Ota asiakaspalveluumme yhteyttä.

6.5 Reilusti yli puolet takuukorjauksista on aiheettomia, suurimmassa osassa tuote ei ole rikki. Meille tulee myös runsaasti huonosti pakattuja tai palautuksia joista puuttuu kuitti, lähete tai vikaseloste. Emme osaa vielä lukea ajatuksia, joten pole ystävällinen ja liitää kaikki meidän tarvitsema tieto palautuksesi mukaan.

6.6 Tuotteiden paketeissa olevat paristot eivät kuulu takuun, tai virhevastuun piiriin.